Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Κουβεντιάζουν δύο φίλοι: 
- Βρήκα έναν ψυχίατρο που έκανε καλά εντελώς τη γυναίκα μου από τα νεύρα της. 
- Ναι; πώς τα κατάφερε; 
- Της είπε ότι τα νεύρα είναι ένδειξη γηρατειών!





- Πήγα προχτές την κόρη μου σε ματς πυγμαχίας και από την τρομάρα της έχασε τη μιλιά της .
Και τώρα τι θα κάνεις ;
- Θα δοκιμάσω να πάω και τη γυναίκα μου .






- Είναι δύο κρουασάν σε ένα μπαρ. Ποιό από τα δύο θα κεράσει;
- Το κρουασάν κεράσι!

- Ειναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιό από τα τέσσερα θα κερδίσει;
- Το κρουασάν Με-ρέντα!



Γιατί εφευρέθηκαν οι λευκές σοκολάτες; 

Για να λερώνονται και τα μαύρα παιδάκια.





Ο δάσκαλος ρωτάει την Μπουμπού:
-Για πες μου πόσο κάνει οκτώ βγάζω οκτώ;
-Δεν ξέρω, κύριε.
-Για σκέψου λίγο. Αν έχω οκτώ κεράσια και φάω και τα οκτώ, τι θα μου μείνει;
-Τα κουκούτσια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου